
نوشته شده توسط xa0sadenaxa0 | xa0دوشنبه بیستم شهریور ۱۳۹۶xa0xa0ساعتxa017:26xa0 xa0 - دلم می خواست یه روز بشه خسته از سرِ کار بیای حوصله ی هیچ کاری جز یه دوش گرفتن و بعدم لم دادن رو مبل نداشته باشی... xa0من بیام خسته نباشیدِ بلند بهت بگمxa0 بگی خسته ام خسته.. xa0سرمو کج کنم نگات کنم بگم چایی یا قهوه آقا ؟ xa0با همه یِ خستگیت بخندی ادامو در بیاری سرتو کج کنی بگی چای دارچین چای عشق لطفا...
ادامه مطلب