من كه بيچاره شدم
کاش ولى هيچ دلی
گيرِ لحنِ بمِ مردانه ى محكم نشود!
خودت که کلمه هارو میشناسی..
تو میشی فاحشه
بچه هم میشه حرومزاده
ولی هیچ کلمه ای برای مردی که بر نمی گرده نیست...!
هيچ عاشقى
بيچاره تر از عاشقى نيست !
كه هم گول ميخورد ؛ هم عشق ميدهد
هم تنهاست :)
تنهاترین انسان ها هم
گاهی دلشان "شب بخیر" می خواهد
از زبان همان کسی که تنهایشان گذاشته...
اینکه دلتون برای کسی تنگ میشه
دلیل نمیشه اونو به زندگیتون برگردونید!
"دلتنگی" بخشی از "رفتنه"...
افغانستان سرزمین کبود...
ما را در سایت افغانستان سرزمین کبود دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 321 تاريخ: يکشنبه 19 آذر 1396 ساعت: 7:52